• تاریخ انتشار : 1397/11/27 - 14:29
  • بازدید : 360
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

گزارش شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در ۲۲بهمن ماه امسال به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رسم هر ساله مسئولین و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک مانند سایر شهروندان انقلابی شهرستان در هوای سرد زمستانی از ساعات ابتدایی مراسم با حضور در مسیرهای اعلام شده به سمت محلبرگزاری این مراسم صورت خودجوش شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در ۲۲بهمن ماه  امسال به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن و  چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  به رسم هر ساله مسئولین و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک مانند سایر شهروندان انقلابی شهرستان در هوای سرد زمستانی از ساعات ابتدایی مراسم با حضور در مسیرهای اعلام شده به سمت محلبرگزاری این مراسم صورت خودجوش شرکت کردند و با فریاد الله اکبر  دعوت رهبر خود را لبیک گفتند. راهپیمایان در این مراسم یادآور شدند برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه آماده هستند.

.

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 74301
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن