*مدارک مورد نیاز جهت تاسیس مطب پزشکان و دفاتر کار مامایی *
مراحل اخذ پروانه :
الف )ارائه در خواست کتبی مبنی بر موافقت اخذ پرو انه در یکی از مناطق شهرستان به مدیریت شبکه بهداشت قرچک همراه با ذکر آدرس مطب مورد نظر و معرفی حداقل 3 روز کاری با ذکر ساعات فعالیت
ب)دریافت موافقت کتبی شبکه بهداشت و درمان و ارائه به سازمان نظام پزشکی ورامین و قرچک
ج)تشکیل پرونده در واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان قرچک طبق روند ذیل:
-ارائه اصل و کپی مدارک ذیل به واحد نظارت جهت تشکیل پرونده پس از اخذ پروانه فعالیت
- کارت ملی -کارت نظام پزشکی -پروانه مطب
-پروانه دائم - تمام صفحات شناسنامه
3-اعلام شروع به کار طبق پروانه با ذکر آدرس دقیق ،تاریخ وساعات روزهای فعالیت به همراه شماره تلفن ،موبایل ،فکس و ایمیل به واحد نظارت بر درمان
4- تکمیل فرم تعهد تاسیس موجود در واحد( فرمت شماره 4)
5- مراجعه به واحد بیماریها جهت توجیه از نظر نظام مراقبت بیماریها
* بدیهی است در صورت طی مراحل فوق ارائه گواهی سابقه فعالیت در شهرستان به همکاران امکان پذیر خواهد بود
شماره تلفن واحد نظارت بر درمان:36164873
سایت شبکه بهداشت قرچک: www.ghn.sbmu.ac.ir