روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :
گرامیداشت هفته ترویج تغذیه با شیر مادر
واحد سلامت خانواده به مناسبت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر با شعار «حمایت همه جانبه از مادران برای تداوم شیردهی»اقدام به برگزاری برنامه های متنوع نمود،از جمله فعالیت های این واحد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
واحد سلامت خانواده به مناسبت هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر با شعار «حمایت همه جانبه از مادران برای تداوم شیردهی»اقدام به برگزاری برنامه های متنوع نمود،از جمله فعالیت های این واحد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
به مناسبت گرامیداشت هفته ترویج تغذیه با شیر مادر با شعارحمایت همه جانبه از مادران برای تداوم شیردهی واحد بهداشت خانواده شبکه قرچک اقدام به برگزاری جشن نمود.
در این جشن که با حضور معاون بهداشتی شبکه و مادران شیرده نمونه شهرستان برگزار شد،از مادرانی که شیردهی موفق داشتند تقدیر گردید.در ادامه جلسه آموزشی با حضور کارشناسان بهداشتی شبکه با موضوع کلیات شیردهی و تغذیهدر دوران بارداری و شیردهی برگزار شد.
همچنین در این مراسم از همکارانی که در زمینه ترویج تغذیه با شیرمادر فعالیت مناسبی داشتند قدرانی شد.
گفتنی است در پایان جشنواره غذاهای مناسب در دوران بارداری و شیردهی برگزار گردید و به شرکت کنندگان در جشنواره هدایایی اهدا گردید.
برگزاری جلسه آموزشی جهت مادران شیرده و باردار در مراکز محیطی و برون بخش(نماز جماعت، حسینیه، پارک و...) برگزاری جشن در پایگاه سلامت گوهردشت، برگزاری نمایشگاه نقاشی در مرکز خدمات جامع سلامت امام زمان(عج)، برگزاری جلسه آموزشی جهت پرسنل مراکز محیطی و مربیان داوطلبان سلامت توسط کارشناس ستادی،توزیع رسانه آموزشی به مراکز محیطی، درج شعار هفته جهانی شیر مادر در سربرگ نامه های اداری، ارسال پیامک گروهی به مادران باردار و شیرده تحت پوشش مراکز محیطی در سطح شهرستان و همکاران بهداشت خانواده و ... از دیگر اقدامات به مناسبت این هفته بود.
نظر