به مناسبت 11 اسفند روز ملی بهداشت محیط در این روز مراسمی با حضور آقای دکتر رسولی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و کارشناسان بهداشت محیط این شبکه برگزار گردید که در این مراسم آقای دکتر رسولی از زحمات و تلاشهای پرسنل بهداشت محیط که در امر سلامت جامعه نقش اساسی و پایه را برعهده دارند تشکر و قدر دانی نمودند.
نظر