روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
گرامیداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
گرامیداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
در مراسمی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک روز اورژانس و فوریتهای پزشکی گرامی داشته شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در مراسمی با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جناب آقای دکتر نورالهی، معاون بهداشت جناب آقای دکتر افشار و خانم درخشان معاون محترم درمان و جناب آقای اسدی رئیس فوریت های پزشکی و تنی چند از پرسنل اورژانس از زحمات شبانهروزی پرسنل اورژانس و فوریتهای پزشکی ۱۱۵ قدردانی شد.
در این مراسم دکتر نوراللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس اورژانس و خدمات پیش بیمارستانی از همه عوامل ۱۱۵ قرچک تقدیر و تشکر کرد و افزود امروزه بررسی و توجه به عملیات های انجام شده در جهت افزایش کارایی بسیار موثر است و اشتباهات و مشکلاتی که در حین عملیات صورت میپذیرفت در آینده تکرار نشود و تهیه گزارش از صحنه و بررسی آن در زمان مناسب نقش به سزایی در رفع ایرادات و ضعفهای تیم های عملیاتی ایفا می کنند.
ایشان در پایان با آرزوی موفقیت برای همه پرسنل شاغل در فوریت های پزشکی آنان را در صف مقدم امداد برشمرد و دقت و سرعت را لازمه کار آنان دانست .بعد از سخنان دکتر نورالهی ضمن پذیرایی از حاضرین جناب آقای دکتر افشار و سرکار خانم درخشان نیز به نوبه خود این روز را به همکاران و پرسنل اورژانس تبریک گفتند .در پایان مراسم به چند نفر از پرسنل اورژانس به نمایندگی از کلیه پایگاه ها با اهدای لوح یادبود و یک شاخه گل تقدیر به عمل آمد.
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر