• تاریخ انتشار : 1398/02/26 - 10:01
  • بازدید : 672
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

کمپین ملی فشار خون در پیام گزاران سلامت ادارات شهرستان قرچک کلید خورد

کمپین ملی فشار خون در پیام گزاران سلامت ادارات شهرستان قرچک کلید خورد

در حاشیه برگزاری جلسه شورای پیام گزاران شهرستان قرچک به پیشنهاد مدیریت شبکه بهداشت دکتر نوراللهی و معاونت بهداشتی دکتر افشار به همت واحد بیماریهای غیر واگیر و کارشناس اجتماعی شبکه بهداشت و درمان در حاشیه مراسم با کنترل فشار خون شرکت کنندگان در شورای پیام گزاران سلامت بر اهمیت غربالگری و کنترل فشار خون به صورت عملیاتی تاکید شد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 78140
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن