روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
پیام دکتر طباطبایی به مناسبت حماسه نهم دی ماه
دکتر طباطبایی در پیامی حماسه نهم دی ماه را گرامی داشتند
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، دکتر طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از پرستاران سراسر کشور در تاریخ 11/10/1398 با مضمون زیر:
"مسئلهی نهم دی، پاسداشت آزمونهای بزرگ یک ملّت، یک مسئلهی اساسی است. آزمونهایی سر راهِ کشورها و ملّتها قرار میگیرد که در آن آزمونها گاهی خوب میدرخشند؛ مخصوص ملّت ما هم نیست، منتها برای ملّتِ ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب تا امروز از این آزمونها زیاد بوده است و از این درخششها هم زیاد بوده است و ملّت درخشیده که یکیاش روز نهم دی سال ۸۸بود. یعنی حضور ملّت در عرصهی فضای عمومی و در کف خیابانها توانست یک توطئهی ریشهدار و مهم را از بین ببرد. پریروز مردم در سرتاسر کشور، آن روز را، آن حرکت را، آن قیام مردمی را گرامی داشتند؛ پاسداشت آن حرکت بزرگ و آزمون بزرگ بود که بسیار چیز لازمی است".
اظهار داشتند:
نهم دی ماه 88 نقطه عطف تقابل همه جانبه، جبهه استکبار و معاندین جمهوری اسلامی ایران با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از مهمترین مقاطع تاریخی این کشور بود که با حضور اعجاب آور، آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز برای همیشه در تاریخ رقم زده شد.
بزرگ داشت9 دی ماه، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و چیره شدن بر سناریوهای دشمنی جبهه معاندین ایران اسلامی است که نمایش مستمر آن در بستر تاریخ جمهوری اسلامی، سربلندی ایران عزیز را رقم زده است.
امسال نیز مسوولان وکارکنان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک همگام با سایر اقشار مردم،ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه، با حضور گسترده در شبکه های اجتماعی، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و محکومیت توطئه های فتنه گران و استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان نظام و ایران اسلامی اعلام خواهند کرد.
نظر