روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :
پزشکان شبکه بهداشت و درمان قرچک با فرماندار این شهرستان ملاقات کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت قرچک؛ به مناسبت گرامیداشت روز پزشک و تقدیر از مقام ارزشمند پزشکاان ستاد شبکه بهداشت و درمان قرچک در محل فرمانداری این شهرستان با مهندس مرسلپور دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت قرچک؛ به مناسبت گرامیداشت روز پزشک و تقدیر از مقام ارزشمند پزشکان ستاد شبکه بهداشت و درمان قرچک در محل فرمانداری این شهرستان با مهندس مرسلپور دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که با حضور دکتر لیاقتدار سرپرست شبکه بهداشت قرچک برگزار شد بر مقام ارزشمند پزشکان تاکید و از این مقام قدردانی شد.
مهندس مرسلپور فرماندار قرچک نیز ضمن تبریک این روز بیان کرد: رفتار پزشکان و برخورد آرامشبخش آنها مسکنی برای درمان دردهاست و این رفتار محبت آمیز لطفی از جانب خداوند است که در وجود پزشکان قرار داده شده است و باعث تسریع در روند درمان و امنیت روانی بیماران میشود.
فرماندار قرچک در ادامه به موضوع سلامت روانی جامعه اشاره کرد و افزود: افراد سالم هم برای زندگی سالم در امر تغذیه، بهداشت و احساس امنیت روانی و سلامتی به پزشکان نیازمند اند و این هدف خدمت است که پزشکان همواره آن را دنبال و گسترش میدهند.
دکتر لیاقتدار سرپرست شبکه بهداشت قرچک نیز در ادامه تاکید کرد در امر سلامت و پیشگیری با هیچ کس تعارفی نداریم و همیشه سلامت عموم مردم برای ما اولویت داشته ودارند.
وی در ادامه اضافه کرد: در روند بیمارستان قرچک نیز پیشرفتهای بسیار خوبی حاصل شده است و توانستیم موقعیتهای بهتری را برای بهبود اجرای کار ایجاد کنیم که از نظر تجهیزات و نیروی انسانی نیز آماده هستیم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد که به محض راه اندازی طی دو هفته شروع به کار بیمارستان صورت میپذیرد.
و در پایان نیز مهندس مرسلپور از سرپرست شبکه بهاشت و درمان قرچک تقدیر و تشکر کرد.
نظر