روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
پرونده میانسلان برای کارمندان اداره جهاد کشاورزی شهرستان تشکیل شد
در طی هفته گذشته در راستای گسترش مراقبت های میانسلان با هماهنگی های صورت گرفته از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اداره جهاد کشاورزی برای کارمندان آن اداره تشکیل پرونده صورت گرفت.
در طی هفته گذشته در راستای گسترش مراقبت های میانسلان با هماهنگی های صورت گرفته از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اداره جهاد کشاورزی برای کارمندان آن اداره تشکیل پرونده صورت گرفت.
در این مراقبت ها که در محل اداره جهاد کشاورزی توسط مراقب سلامت و پزشک صورت گرفت،بسته خدمتی این گروه سنی به این افراد ارائه و درسامانه یکپارچه بهداشت ثبت شد.
گفتنی است مکمل ویتامین دی نیز در اختیار میانسالان قرار گرفت.
نظر