روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
پرونده الکترونیک سلامت برای 400 نفر از اصناف شهرستان قرچک تشکیل شد
به مناسبت هفته سلامت مردان در کمتر از 3 هفته از بهمن و اسفندماه سال جاری 400 نفر از مردان میانسال صنوف شهرستان علاوه بر تشکیل پرونده الکترونیک بسته خدمتی خود را نیز دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
به مناسبت هفته سلامت مردان در کمتر از 3 هفته از بهمن و اسفندماه سال جاری 400 نفر از مردان میانسال صنوف شهرستان علاوه بر تشکیل پرونده الکترونیک بسته خدمتی خود را نیز دریافت کردند.
مراقبت های میانسالان به مراجعین کلاسهای اصناف،طب کار،مراکز خدمات جامع سلامت و غرفه سلامت در حاشیه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر ابتکار ارائه شد.
گفتنی است مراقبت های پیشگفت طی هماهنگی با فرمانداری،اداره اصناف شهرستان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان صورت گرفت.
نظر