روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
همایش غذای سالم هفته سلامت
همایش تغذیه و جشنواره غذای سالم در دو بخش غذاهای سالم سنتی و غذاهای فوری سالم در مرکز سالن اجتماعات مرکز امام خمینی با حضور حدود 60 نفر از رابطین و سفیران سلامت پرسنل مراکز محیطی وستادی شبکه برگزار گردید.
همایش غذای سالم هفته سلامت
بنا به بزرگداشت هفته سلامت و اهمیت غذای سالمدر راستایبهبود تغذیه جامعه و ترویج غذای سالم توصیه کاهش مصرف قند، نمک و چربی، افزایش مصرف میوه و سبزی، افزایش مصرف شیر،لبنیات و حبوبات دربرنامه غذایی روزانه، در تاریخ 6/2/96 همایش تغذیه و جشنواره غذای سالم در دو بخش غذاهای سالم سنتی و غذاهای فوری سالم در مرکز سالن اجتماعات مرکز امام خمینی با حضور حدود 60 نفر از رابطین و سفیران سلامت پرسنل مراکز محیطی وستادی شبکه برگزار گردید.
طی همایش فوق راهکارهای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر با تغییر سبک زندگی و تاکید برفعالیت و غذای سالم، آموزش و به سوالات حاضرین در خصوص نوع روغن و نمک مصرفی و روشهای پیشگیری از اضافه وزن توسط کارشناس مسوول تغذیه ستاد پاسخ داده شد.
در پایان مراسم به نفرات برتر هرگروه از طرف مسوول رابطین جوایزی اهداگردید.
نظر