• تاریخ انتشار : 1396/02/15 - 12:29
  • بازدید : 723
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

همایش غذای سالم هفته سلامت

همایش تغذیه و جشنواره غذای سالم در دو بخش غذاهای سالم سنتی و غذاهای فوری سالم در مرکز سالن اجتماعات مرکز امام خمینی با حضور حدود 60 نفر از رابطین و سفیران سلامت پرسنل مراکز محیطی وستادی شبکه برگزار گردید.

همایش غذای سالم هفته سلامت

بنا به بزرگداشت هفته سلامت و اهمیت غذای سالمدر راستایبهبود تغذیه جامعه و ترویج غذای سالم توصیه کاهش مصرف قند، نمک و چربی، افزایش مصرف میوه و سبزی، افزایش مصرف شیر،لبنیات و حبوبات دربرنامه غذایی روزانه، در تاریخ 6/2/96 همایش تغذیه و جشنواره غذای سالم در دو بخش غذاهای سالم سنتی و غذاهای فوری سالم در مرکز سالن اجتماعات مرکز امام خمینی با حضور حدود 60 نفر از رابطین و سفیران سلامت پرسنل مراکز محیطی وستادی شبکه برگزار گردید.

طی همایش فوق راهکارهای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر با تغییر سبک زندگی و تاکید برفعالیت و غذای سالم، آموزش و به سوالات حاضرین در خصوص نوع روغن و نمک مصرفی و روشهای پیشگیری از اضافه وزن توسط کارشناس مسوول تغذیه ستاد پاسخ داده شد.

در پایان مراسم به نفرات برتر هرگروه از طرف مسوول رابطین جوایزی اهداگردید.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 45819
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن