روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
همایش دو روزه پیشگیری از افسردگی به مناسبت هفته ی سلامت برگزار شد.
همایش دو روزه واحدسلامت روان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک
همایش دو روزه پیشگیری از افسردگی به مناسبت هفته ی سلامت برگزار شد.
همایش دو روزه واحد سلامت روانشبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک بامحوریت پیش گیری از افسردگی به مناسبت هفته ی سلامت درتاریخ31و30/1/96راسساعت 10:30 درآمفی تئاتر مرکز امام خمینی، باحضورزهرا شعبان زاده، معاون بهداشتی شبکه ؛ بهنام شریعتی، روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، بهنوش شریعتی ، سرپرست واحدسلامت روانی،اجتماعی واعتیادو110 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد.پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی ایران ، در ابتدا مهندس شعبان زاده ضمن عرض خیر مقدم به حضار، در مورد شیوع افسردگی و اهمیت پویش ملی ((بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم)) مطالبی را ارائه دادند. در ادامه پس از پخش کلیپ آموزشی،دکتر بهنام شریعتی در مورد علائم و عوامل افسردگی، راهکارهای پیشگیری و درمان آن سخنرانی کردند. در انتها با همکاری انجمن دارت اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسابقه ی دارت بین کلیه ی پرسنل داوطلب برگزار کردید و هدیه ی نفیسی به نفر اول مسابقه اهداء شد.
نظر