• تاریخ انتشار : 1396/02/03 - 11:36
  • بازدید : 753
  • تعداد بازدید : 76
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

همایش دو روزه پیشگیری از افسردگی به مناسبت هفته ی سلامت برگزار شد.

همایش دو روزه واحدسلامت روان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک

همایش دو روزه پیشگیری از افسردگی به مناسبت هفته ی سلامت برگزار شد.

همایش دو روزه واحد سلامت روانشبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک بامحوریت پیش گیری از افسردگی به مناسبت هفته ی سلامت درتاریخ31و30/1/96راسساعت 10:30 درآمفی تئاتر مرکز امام خمینی، باحضورزهرا شعبان زاده، معاون بهداشتی شبکه ؛ بهنام شریعتی، روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، بهنوش شریعتی ، سرپرست واحدسلامت روانی،اجتماعی واعتیادو110 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد.پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و  پخش سرود ملی ایران ، در ابتدا مهندس شعبان زاده ضمن عرض خیر مقدم به حضار، در مورد شیوع افسردگی و اهمیت پویش ملی ((بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم))  مطالبی را ارائه دادند. در ادامه پس از پخش کلیپ آموزشی،دکتر بهنام شریعتی در مورد  علائم و عوامل افسردگی، راهکارهای پیشگیری و درمان آن سخنرانی کردند. در انتها با همکاری انجمن دارت اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسابقه ی دارت بین کلیه ی پرسنل داوطلب برگزار کردید و هدیه ی نفیسی به نفر اول مسابقه اهداء شد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 45391
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن