روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
نشست مشترک شبکه بهداشت ودرمان با بخشداری شهرستان قرچک
در تاریخ 23/7/97 نشست مشترک با حضور بخشدار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ،معاونین بهداشت و درمان شبکه و همچنین دهیاران شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.
در تاریخ 23/7/97 نشست مشترک با حضور بخشدار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ،معاونین بهداشت و درمان شبکه و همچنین دهیاران شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ضمن تقدیر از حسن نظر بخشدار شهرستان در خصوص ارتقاء وضعیت سلامت در روستا های شهرستان به ارائه گزارش از وضعیت بهداشت در روستاهای شهرستان پرداخت.
دکتر نوراللهی در این گزارش ازجمعیت روستایی شهرستان و کمبود های موجود از لحاظ تعداد مراکز/پایگاههای سلامت در روستاهای شههرستان گفت.
دکتر نوراللهی در ادامه از انتظاراتی که شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در خصوص ساخت و راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی ،پایگاههای سلامت و پایگاه اورژانس روستایی از بخشداری داشت تاکید کرد.
وی افزود: با همکاری بین بخشداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قطعا می توان به آینده امیدورار بود که روستاهای شهرستان ارتقاء خوبی در شاخص های سلامت داشته باشند.
در ادامه بخشدار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای ارتقاء شاخص های سلامت روستاها گفت: از برای ارتقاء وضعیت موجود بخشداری و دهیاران با تمام توان همراه مجموعه بهداشت ودرمان شهرستان می باشند.
مهندس رشیدیان از ساخت و راه اندازی مراکز/پایگاههای سلامت روستایی و پایگاه اورژانس در روستاها استقبال کرد و حمایت خود و دهیاران را از اجرای این برنامها اعلام نمود.
|
|
|
|
|
|
نظر