روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک
نشست دکتر نورالهی با پیمانکارا ن پایگاههای برون سپار
در تاریخ 97/06/12 مدیر شبکه بهداشت ودرمان با پیمانکاران پایگاه های سلامت برون سپار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در تاریخ 97/06/12مدیر شبکه بهداشت ودرمان با پیمانکاران پایگاه های سلامت برون سپار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
دکتر نورالهی در این دیدار از ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پیمانکاران با شبکه عنوان کرد مهمترین اصلدر برقراری ارتباط مستمر با مراجعین؛ برخورد با روی گشاده، شکیبایی و تکریم مراجعین می باشد.
دکتر نورالهی تاکید کرد: در راستای ارتقاء شاخص های سلامت و افزایش رضایمندی مراجعین از خدمات بهداشتی و درمانی می بایست تمام توان خود را به کار گیرند.
گفتنی است 8 پایگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در طرح تحول سلامت در راستای ارائه خدمت با دسترسی راحت تر و توزیع عادلانه خدمت به شهروندان به بخش خصوصی واگذار شده است.
نظر