• تاریخ انتشار : 1397/06/21 - 12:05
  • بازدید : 449
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک

نشست دکتر نورالهی با پیمانکارا ن پایگاههای برون سپار

در تاریخ 97/06/12 مدیر شبکه بهداشت ودرمان با پیمانکاران پایگاه های سلامت برون سپار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 در تاریخ 97/06/12مدیر شبکه بهداشت ودرمان با پیمانکاران پایگاه های سلامت برون سپار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر نورالهی در این دیدار از ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پیمانکاران با شبکه عنوان کرد مهمترین اصلدر برقراری ارتباط مستمر با مراجعین؛ برخورد با روی گشاده، شکیبایی و تکریم مراجعین می باشد.

دکتر نورالهی تاکید کرد: در راستای ارتقاء شاخص های سلامت و افزایش رضایمندی مراجعین از خدمات بهداشتی و درمانی می بایست تمام توان خود را به کار گیرند.

گفتنی است 8 پایگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در طرح تحول سلامت در راستای ارائه خدمت با دسترسی راحت تر و توزیع عادلانه خدمت به شهروندان به بخش خصوصی واگذار شده است.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 67334
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن