• تاریخ انتشار : 1396/08/17 - 09:14
  • بازدید : 696
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

معاینات کارکنان ادارات شهرستان

معاینات کارکنان ادارات شهرستان در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک قرار گرفت

معاینات کارکنان ادارات شهرستان در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک:در طی هفته گذشته معاینات کارکنان بخشداری مرکزی و اداره ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

معاینات کارکنان ادارات شهرستان پیرو مصوبه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در تاریخ 6/8/96 در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت.

در این جلسه مهندس  شعبان زاده معاون بهداشتی شبکه ضمن تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان از اهمیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت گفت. وی  همچنین از مزایای بسته خدمتی متناسب به هرگروه سنی  در جلسه پیشگفت مطرح کرد و در نهایت مصوب شد با همکاری روسای ادرات  و هماهنگی با شبکه بهداشت معاینات کارکنان ادارات انجام شود.

لذا در طی هفته گذشته با اعزام تیم سلامت متشکل از پزشک،مراقب سلامت،کارشناس تغذیه و سلامت روان معاینات کارکنان بخشداری و اداره ارشاد اسلام یشهرستان انجام و پرونده الکترونیک سلامت نیز برای این کارکنان تشکیل شد.

گفتنی است در محل بخشداری شهرستان نیز کارگاه کنترل استرس در محیط کار برای کارکنان بخشداری برگزار شد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 53947
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن