• تاریخ انتشار : 1397/03/01 - 10:23
  • بازدید : 445
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

معاون بهداشتی شبکه بهداشت از اقدامات پیش رو در هفته ملی جمعیت خبر داد

زهرا شعبان زاده با اشاره به شروع هفته ملی جمعیت از سی ام اردیبهشت ماه گفت: با در نظر داشتن نقش ایجابی عامل جمعیت در پیشرفت کشور و با عنایت به اهمیت مقوله جمعیت در اقتدار ملی و بمناسبت هفته ملی جمعیت که مصادف با سالگرد ابلاغ سیاست های کلی جمعیت می باشد، جهت افزایش نرخ باروری، برنامه هایی به این مناسبت تدارک دیده شده است...

معاون بهداشتی شبکه بهداشت از اقدامات پیش رو در هفته ملی جمعیت خبر داد

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

معاون بهداشتی شبکه در گفتگو با پرتال خبری گفت:از اجرای برنامه های هفته ملی جمعیت خبر داد.

زهرا شعبان زاده با اشاره به شروع هفته ملی جمعیت از سی ام اردیبهشت ماه گفت:با در نظر داشتن نقش ایجابی عامل جمعیت در پیشرفت کشور و با عنایت به اهمیت مقوله جمعیت در اقتدار ملی و بمناسبت هفته ملی جمعیت که مصادف با سالگرد ابلاغ سیاست های کلی جمعیت می باشد، جهت افزایش نرخ باروری، برنامه هایی به این مناسبت تدارک دیده شده است.

معاون بهداشتی شبکه گفت: برگزاری نمایشگاه های پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت، توزیع رسانه (کتب سلامت خانواده و کتابچه های مصوب ناباروری )، ارائه مشاوره در خصوص ناباروری، پیامدها و مشکلات تک فرزندی ، مهارت های کنترل خشم خود و همسر، باروری سالم و مامایی، ازدواج سالم، مشاوره تغذیه و سلامت روان توسط کارشناسان مربوطه از جمله فعالیت های این هفته می باشد.

گفتنی است هفته ملی جمعیت از سی ام اردیبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه می باشد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 62469
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن