روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
معاون بهداشتی دانشگاه بازرسین بهداشت محیط شهرستان قرچک را برای اجرای طرح ضربت سلامت نوروزی را بدرقه کرد
در تاریخ 15/12/96 مانور سلامت نوروزی با حضور معاون بهداشتی دانشگاه،روسای ادارات شهرستان در شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد.
در تاریخ 15/12/96 مانور سلامت نوروزی با حضور معاون بهداشتی دانشگاه،روسای ادارات شهرستان در شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد.
در ابتدای دکتر لیاقتدار ضمن خیر مقدم به میهمان این مراسم از ضرورت اجرای برنامه سلامت نوروزی گفت
سرپرست شکه بهداشت و درمان شهرستان گفت:برنامه سلامت نوروزی هرساله از اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود:هدف از این برنامه توسعه،تشدید نظارت بهداشتی مواد غذایی و اماکن عمومی به منظور حفظ و صیانت از امنیت غذایی و سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی می باشد.
وی تاکید کرد:بازرسین بهداشت محیط با حضور فعال خود مجهز به تجهیزات پرتابل و نمونه برداری از آب و مواد غذایی و سطوح از 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشد.
معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم گفت:طرح بسیج سلامت نوروزی به منظور سرکشی از مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی می باشدو هدف از آن تامین سلامت شهروندان و مسافران در ایام نوروز است.
وی افزود:کلیه مراکز تهیه و توزیع غذادر سطح شهر و مراکز بین راهی زیر ذره بین بازرسین بهداشت محیط خواهد بود تا کوچکترینمشکلی سلامتمردم را به مخاطره نیندازد.
دکتر عرشی گفت:سالانه 170 هزار بازدید از سوی بازرسین بهداشت محیط دانشگاه صورت می پذیرد.که در ایام نوروز 50 هزار بازدید انجام می شود.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر