روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
مسابقه دو همگانی هزار دانش آموز به مناسبت هفته سلامت
دراین مسابقه که روز 8/2/95 با همت شبکه بهداشت ودرمان ، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد، دوندگان مسیر یک هزار و 500 متری میدان امام خمینی(ره)تاگلزارشهدای گمنام را دویدند.
مسابقه دو همگانی هزار دانش آموز به مناسبت هفته سلامت
دراین مسابقه که روز 8/2/95 با همت شبکه بهداشت ودرمان ، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد، دوندگان مسیر یک هزار و 500 متری میدان امام خمینی(ره)تاگلزارشهدای گمنام را دویدند.
دوندگان در خط پایان با حضور در گلزار شهدای گمنام قرچک ، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، به ادامه راه آنان تأکید کردند.
گفتنی است در ادامه این مراسم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی و سلگی کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان،جوانان و مدارس و سایر مسئولین ادارات شهرستان برای اهدا جوایزحضور داشتند.
در پايان اين مسابقه مهدي عطايي، علي اكبر زاده و حسن حيدري رتبه هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
نظر