مراسم پیاده روی به مناسبت هفته سلامت مرکز داود آباد
روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان قرچك
مراسم پیاده روی به مناسبت هفنه سلامت که در مورخه 9/2/94 روز چهارشنبه در روستای داود آباد با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و اعضای محترم شواری اسلامی ودهیاری محترم روستا ی داودآبادوهمچنین مسئولین محترم مدارس برگزار گردید .مراسم با نام ویاد خداوند متعال در ساعت11صبح ازمحل سه راه موتورآب روستای داودآباد و با پرتاب تیر ازکمان آغازگردید.
پیاده روی باهمراهی مسولین محترم روستا و حضور بخشدار محترم جناب آقای مهندس جمشیدی و همچنین کارشناسان محترم ستاد شبکه سرکار خانمها:رستم پور/ دربانی/ شیرکوند و جناب آقای شریفی و حضور پر شور اهالی محترم و دانش آموزان عزیز و با دادن شعارهایی با محتوای سلامتی و تندرستی با مضمون {ورزش. تحرک. سلامت} و پیام امسال سازمان جهانی بهداشت {ایمنی غذایی .ازمزرعه . تا سفره }و{سلامتی .سلامتی. دوستت داریم} ادامه یافت. پس از رسیدن به حیاط مرکز بهداشتی و درمانی داودآباد سرود زیبایی توسط دانش آموزان دبستان دخترانه شیخ علی اکبر داودی برگزار گردید و جوایزی به این عزیزان تقدیم گردید. در ادامه مراسم مسابقه دو و میدانی بین دانش آموزان مدرسه راهنمایی پسرانه شهید داود آبادی برگزار گردید که به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا گردید. جشنواره غذای سالم مراسم بعدی بود که با همکاری اولیا و مربیان مدرسه راهنمایی دخترانه تربیت و رابطین مرکز بهداشتی و درمانی داودآباد برگزار گردید و بانظر کمیته داورانبه نفرات اول تاسوم جوایزی اهدا شد.ضمنا از فرصت موجود جهت یادآوری و تاکید بر مراجعه جهت تشکیل پرونده سلامت جهت اهالی استفاده گردید و در خاتمه نظر به ابراز تشکر و قدردانی از حضور کلیه اهالی برگه های قرعه کشی بین کلیهشرکت کنندگان در مراسم توزیع و به قید قرعه جوایزی به این عزیزان اهدا گردید.
همچنین با استقرار واحد های اندازه گیری فشار خون و محاسبه نمایه توده بدنی و انجام مشاوره تغذیه رایگان توسط همکاران مرکز
این مهم نیز جهت تشویق اهالی به مراقبت و ارتقا سلامتی خود در مرکز صورت پذیرفت.

نظر