• تاریخ انتشار : 1400/08/01 - 09:13
  • بازدید : 56
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

قدردانی از روان شناسان شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت روان

روز چهارشنبه 28 مهرماه از روان شناسان شبکه به مناسبت هفته سلامت روان تقدیر بعمل آمد

به گزارش روایط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، روز چهارشنبه 28 مهرماه 1400 نشست صمیمی روان شناسان شبکه با حضور مدیر محترم شبکه، آقای دکتر طباطبایی، رئیس محترم واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه، آقای دکتر غفار زاده رزاقی، کارشناس مسئول محترم واحد سلامت روان معاونت بهداشتی، خانم مومنی و کارشناس مسئول محترم واحد سلامت روان شبکه در دفتر مدیرت شبکه برگزار گردید.

در این مراسم ، دکتر طباطبایی از زحمات ارزشمند و صادقانه روان شناسان در پیشبرد اهداف حوزه سلامت روان، با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع کرونا تقدیر نمودند. در ادامه برنامه دغدغه ها و مسایل مختلف کاری طرح و ارائه گردید و در پایان از طرف مدیریت محترم شبکه لوح تقدیر به یاد بود به آنان اهداء گردید.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 109284
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن