روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
فرمانده سپاه شهرستان قرچک با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مدافعان سلامت تقدیر نمود.
فرمانده سپاه شهرستان قرچک با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مدافعان سلامت تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک و همراهان وی با حضور در شبکه بهداشت و درمان ضمن گفتگو با دکتر طباطبایی درخصوص ادامه تعاملات سپاه جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام تعطیلات عید نوروز، از تجربه مطلوب همکاری با شبکه بهداشت و درمان ابراز خرسندی کرد و از فعالیت مدافعان سلامت در کنترل و مدیریت اپیدمی بیماری کووید ۱۹ تقدیر نمودند.

نظر