لیست اخبار صفحه :134
افتتاح نخستین دستگاه سی تی اسکن در قرچک
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

افتتاح نخستین دستگاه سی تی اسکن در قرچک

نخستین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک با حضور فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از مسئولان شهرستان پنجشنبه ۱۷ تیرماه افتتاح شد.

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن