• تاریخ انتشار : 1395/02/01 - 08:38
  • بازدید : 639
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اولین جلسه شورای کارشناسان و مسئولین مراکزشبکه بهداشت و درمان در سال جدید تشکیل شد

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان :

اولین جلسه شورای کارشناسان به ریاست مهندس شعبان زاده با حضور کارشناسان ستادی تشکیل شد.

اولین جلسه شورای کارشناسان و مسئولین مراکزشبکه بهداشت و درمان در سال جدید تشکیل شد

 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :اولین جلسه شورای کارشناسان به ریاست مهندس شعبان زاده با حضور کارشناسان ستادی تشکیل شد. در این جلسه مهندس شعبان زاده ضمن اعلام کسب رتبه برتر گزارش هفتگی در بین مراکزو شبکه ها  از زحمات تمامی همکاران بهداشتی تقدیر و تشکر کرد وهمچنین تلاش های مستمر در حفظ این رتبه مورد تاکید قراردادند.در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر انجام پایش های عام و اهمیت این پایش ها از تمامی همکاران خواسته شد که در برنامه پایش های عام حضور داشته باشند .گفتنی است برنامه های هفته سلامت را در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 30720
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن