• تاریخ انتشار : 1397/06/05 - 10:37
  • بازدید : 512
  • تعداد بازدید : 72
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک با فرماندار به مناسبت هفته دولت

دکتر نوراللهی به همراه جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان در تاریخ 3/6/97 با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

دکتر نوراللهی به همراه جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان در تاریخ 3/6/97 با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

دکتر نوراللهی ضمن تبریک انتصاب مهندس خطیبی به عنوان فرماندار شهرستان اذعان کرد سوابق ارزشمند حضرتعالی در جایگاههای مختلف سیاسی نوید بخش روزهای روشن و روند رو به رشد در شهرستان می باشد.

دکتر نوراللهی در ادامه از توان و ظرفیت های موجود شهرستان در بخش بهداشت و درمان مطالبی بیان نمود.

در ادامه دکتر نوراللهی ازخدماتی که در بیمارستان ارائه می شود ، تعداد متخصصین وامکانات موجود در بیمارستان مطالبی را ذکر نمود.

مهندس خطیبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت و پرسنل شبکه بهدااشت اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری با حوزه بهداشت ودرمان گامهای وثری در جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر برای مردم شریف شهرستان برداریم.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 66330
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن