• تاریخ انتشار : 1397/07/07 - 11:41
  • بازدید : 628
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک:

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با خانواده شهدا و ایثارگران

در تاریخ 4/7/97 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به همراه معاونین و جمعی از پرسنل به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده های معزز شهدا و ایثارگران رفتند.

دکتر نورالهی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا و ایثارگران با از خود گذشتگی برای حفظ امنیت و آرامش ما کوشیده اند و این تنها فرصتی است کهخدا در اختیار مقربان خوب خود قرار می دهد.

دکتر نورالهی تاکید کرد: شهدا و ایثارگران معزز برای دفاع از این مرز و بوم و حفظ این انقلاب تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود : ما نیز به عنوان مسئولین این مرزو بوم تمام تلا شخود را به کار می گیریم تا با خدمتگزاری به این مردم تمام وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهیم تا مدیون خون شهدا نباشیم و بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

گفتنی است در این دیدار ها از پدر گرامی شهید والامقام مجتبی ابراهیمی و جانباز سرافزار غفار قلی پور تجلیل شد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 67778
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن