روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان با امام جمعه شهرستان قرچک
در طی هفته گذشته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به همراه جمعی از پرسنل با حجت السلام والمسلمین اسماعیلی دیدار کردند.
دکتر نوراللهی در این دیدارضمن تشکر از زحمات امام جمعه شهرستان در حوزه سلامت به نقش بی بدیل روحانیت در راستای حمایت از حوزه سلامت اشاره نمود.
وی تاکید کرد: همه ی دستگاههای مسئول در امر سلامت حمایت شان مورد نیاز است لیکن حمایت امام جمعه شهرستان به عنوان پدر معنوی شهرستان باعث ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردیف شریف شهرستان می شود.
دکتر نورالهی افزود: خدا را شاکریم که حمایت های شما در بخش بهداشت ودرمان سبب دلگرمی پرسنل سلامت شهرستان شده است.و از امام جمعه شهرستان در خواست نمود که مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک را از رهنمود های خود بی نصیب نگذارند.
دکتر نوراللهی گفت: به زودی کلینیک های داخلی،جراحی،اطفال،قلب،زنان و همچنین نورولوژی بیمارستان برکت شهید ستاری به بهره برداری می رسد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی ضمن خیر مقدم به دکتر نوراللهی و تبریک انتصاب ایشان تاکید کرد که با تمام توان خود در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان بکوشد.
امام جمعه شهرستان در ادامه گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده توسط ایشان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در راه اندازی بیمارستان برکت شهید ستاری ارائه داد و تاکید کرد با توجه به نیاز مردم شهرستان به خدمات درمانی راه اندازی فاز دوم بیمارستان برکت شهید ستاری تسریع گردد.
|
|
|
|
نظر