• تاریخ انتشار : 1397/07/07 - 11:38
  • بازدید : 476
  • تعداد بازدید : 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک:

دکتر نوراللهی با روسای مراکزخدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل جلسه داد

در تاریخ 3/7/97 جلسه ای با ریاست دکتر نوراللهی مدیر و با حضور معاونین شبکه و روسای مراکز خدمات جامع سلامت به منظور تبین اهداف و اجرای هرچه با کیفیت تر برنامه ها برگزار شد.

در تاریخ 3/7/97 جلسه ای با ریاست دکتر نوراللهی مدیر و با حضور معاونین شبکه و روسای مراکز خدمات جامع سلامت به منظور تبین اهداف و اجرای هرچه با کیفیت تر برنامه ها برگزار شد.

 

 

دکتر نوراللهی در این جلسه ضمن قدرانی از زحمات پزشکان مسئول مرکز که همواره در صف اول خدمت رسانی به مردم حضور  دارند گفت:یکی از برزگترین افتخارات ما خدمت به مردمی می باشد که به ما اعتماد دارندو سرمایه با ارزشی برای ما می باشد.

 

 

وی اظهار داشت:خدمت به مردم ارزشمند می باشد و ما باید پاسخ این اعتماد مردم را با ارائه خدمت باکیفیت تر،پاسخگو بودن و رعایت اخلاق حرفه ای و انسانی بدهیم.

 

 

دکتر نوراللهی تاکید کرد : حال که سامانه یکپارچه بهداشت جز شاخص های مهم کشوری در ثبت ارائه خدمات می باشد می بایست با کیفیت خدمت رسانی،ثبت تمامی خدمات ،آموزش و افزایش رضایتمندی به شاخص های مدنظر دست پیدا کرد.

 

 

دکتر نوراللهی در ادامه به نقطه نظرات مسئولین مراکز در راستای ارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان گوش داد و تاکید کردبا ارائه مداخله و اقدامات اصلاحی با وضعیت موجود بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 67777
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن