• تاریخ انتشار : 1398/02/08 - 09:03
  • بازدید : 526
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

جلسه هماهنگی با خیرین بخش خصوصی جهت برنامه ریزی برای جلب همکاری داروخانه ها و درمانگاه های خصوصی شهرستان قرچک جهت کمک به سیل زدگان استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک جلسه ای به مدیریت دکتر نورالهی ریاست شبکه بهداشت و درمان قرچک، با حضورجناب آقای غیاثوند نماینده فرمانداری، معاون بهداشتی جناب آقای دکتر افشار، معاون درمان سرکار خانم درخشان، مسئول خدمات جناب آقای حسینی ، مسئول امور داروئی جناب آقای دکتر خاتمی و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و مدعوین شامل موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها ، در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در دفتر مدیریت شبکه تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک جلسه ای  به مدیریت  دکتر نورالهی ریاست شبکه بهداشت و درمان قرچک، با حضورجناب آقای غیاثوند نماینده فرمانداری، معاون بهداشتی جناب آقای دکتر افشار، معاون درمان سرکار خانم درخشان، مسئول خدمات جناب آقای حسینی ، مسئول امور داروئی جناب آقای دکتر خاتمی  و روابط عمومی شبکه بهداشت  و درمان شهرستان قرچک و مدعوین شامل موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها ، در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در دفتر مدیریت شبکه تشکیل گردید.

 در ابتدا آقای دکتر نورالهی در خصوص هماهنگی مراکز دارویی و درمانی در سطح شهرستان  در بخش خصوصی و دولتی مطالبی را بیان نمودند و سپس هر یک از حضار توضیحات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و در انتها آقای غیاثوند نماینده فرمانده توضیحات کامل در خصوص برنامه های فرمانداری برای هماهنگی جهت امدادرسانی و اهمیت موضوع مطالب مبسوطی بیان نمودند. در انتها موارد ذیل جهت اجرا به  تایید حاضرین در جلسه رسید:

·   تعیین آقایان قاسمی نماینده داروخانه دکتر قدیری ، دکتر خاتمی مسئول امور دارویی و حسینی مسئول خدمات به عنوان نمایندگان داروخانه ها و درمانگاههای بخش خصوصی

·        بررسی نیازهای اولویت‌دار بهداشت و درمان در مناطق سیل زده توسط آقای دکترنوراللهی و اعلام به نمایندگان تیمها

·   هماهنگی آقای علی قاسمی با شرکت های دارویی مجاز جهت خرید اقلام دارویی وبهداشتی مورد نیاز

·   اعلام آمادگی کلیه اعضا حاضر به پرداخت مبلغ قابل توجه جهت خریداری اقلام مذکور بر اساس فرم های تحویلی در جلسه

·   پیشنهاد تشکیل یک جلسه با حضور کلیه کادر پزشکی و پرستاری شاغل در بخش های خصوصی شهرستان جهت هماهنگی و جلب مشارکت برای کمک به سیل زدگان

·   پیشنهاد تخصیص حقوق کارکنان بخش خصوصی در صورت تمایل از یک تا چند روز

جلسه با ذکر یک صلوات به پایان رسید.


 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 77045
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن