روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
جلسه مشترک با اداره آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس و پروتکل های بهداشتی و نظارتی
جلسه مشترک با اداره آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس و پروتکل های بهداشتی و نظارتی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، جلسه ای مشترک مبنی بر بررسی روند بازگشایی مدارس شهرستان طبق پروتکلهای بهداشت و همچنین نظارت و بازدیدهای مشترک آموزش و پرورش، چهارشنبه مورخ 17 آذرماه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار گردید.
در این جلسه رئیس محترم آموزش و پرورش و برخی از مسئولان آن اداره و معاون محترم بهداشتی شبکه بهداشت بهمراه کارشناس مسئول واحد مدارس حضور داشتند و ضمن بررسی دستورالعل راهکارهای لازم در خصوص هر چه بهتر اعمال پروتکلهای بهداشتی و نظارت بر مدارس جهت اجرا ارائه گردید.


نظر