روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک
جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمانوبا حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، و سایر رؤسای ادارات شنبه مورخ 29/8/1400 در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
در این نشست اقدامات انجام شده در خصوص اجرایی شدن گام ششم طرح شهید سلیمانی (لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر) در شهرستان توسط روسای دستگاههای ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا، ظرفیت تختهای بیمارستان، وضعیت رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات انجام واکسیناسیون اتباع توسط شبکه بهداشت و درمان و واکسیناسیون اصناف توسط اداره صمت و اتاق اصناف و پوشش واکسیناسیون کرونای شهرستان بحث و تبادل نظر انجام شد.


نظر