• تاریخ انتشار : 1398/11/30 - 12:54
  • بازدید : 354
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

جلسه تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه سیب در شبکه قرچک تشکیل شد

در تاریخ 30/11/98 جلسه تحلیل و بررسی شاخص های سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) در دفتر مدیریت شبکه به ریاست دکتر لیاقتدار برگزار شد.

جلسه تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه سیب در شبکه قرچک

در این جلسه که با حضور کارشناس مسؤلین واحد های مرتبط برگزار شد .

در ابتدای جلسه مدیر شبکه گفت : با توجه به وضعیت فعلی شبکه در سامانه یکپارچه بهداشت همه ی واحد های بهداشتی می بایست مداخلات لازم را جهت ارتقاء شاخص ها در سامانه سیب انجام دهند.

دکتر لیاقتدار افزود به منظور تسریع و اصلاح روند واحد های بهداشتی می بایست به صورت هفتگی واحد های زیر مجموعه خود را بررسی ورتبه بندی نمایند و به همین منظور دستورات لازم را اتخاذ نمودند.

گفتنی است در ادامه مسؤل سامانه سیب شهرستان گزارشی از وضعیت موجود و تدوین برنامه جهت بهبود شاخص های مرتبط ارائه نمود.

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 88931
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن