• تاریخ انتشار : 1395/06/20 - 12:12
  • بازدید : 608
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

جلسه تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه بهداشت برگزارشد

جلسه تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه بهداشت به ریاست مهندس شعبان زاده در تاریخ 16/6/95 در دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزارشد.

جلسه تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه بهداشت برگزارشد

 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:جلسه  تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه بهداشت به ریاست مهندس شعبان زاده در تاریخ 16/6/95 در دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزارشد. ابتدای این جلسه مهندس موسوی کارشناس مسئول واحد فناوری اطلاعات وضعیت ارائه خدمت شبکه را از ابتدای ثبت خدمات در سامانه سیب را بررسی کرد. در این جلسه مسئولین مراکزسلامت جامعه و پایگاههای سلامت جامعه حضور داشتند.گفتنی است مهندس موسوی به پرسش های همکاران در خصوص سامانه پاسخ داد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 36030
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن