روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
جلسه بازآموزی برای تمامی مراقب سلامت-ماماهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد
با توجه به اینکه سلامت مادران از اولویت های نظام سلامت می باشد جلسه باز آموزی برنامه سلامت مادران با حضور کارشناس مسئول گروه سلامت خانواده،کارشناس مادران شبکه وتمامی ماما های شبکه بهداشت ودرمان در تاریخ5/9/97 برگزار شد.
با توجه به اینکه سلامت مادران از اولویت های نظام سلامت می باشد جلسه باز آموزی برنامه سلامت مادران با حضور کارشناس مسئول گروه سلامت خانواده،کارشناس مادران شبکه وتمامی ماما های شبکه بهداشت ودرمان در تاریخ5/9/97 برگزار شد.
کارشناس مسئول گروه سلامت خانواده در این جلسه گفت:با توجه به اینکه سلامت مادران از اولویت های نظام سلامت می باشد تمامی ما می بایست با دقت به شناسایی مادران باردان و مادران باردار پرخطر به جهت زایمان ایمن و پیشگیری از مرگ مادر باردار بپردازیم.
سلگی افزود: با مشاوره صحیح باروری سالم،افزایش پوشش مراقبت های پیش از بارداری ، شناسایی مادران باردار و ارائه مراقبت مادر بارداربه موقع و درست می توانیم شاهد سلامت مادران و نوزادن باشیم.
در ادامه این جلسه آموزرشی تمامی مراقبت های پیش از بارداری،بارداری و پس از زایمان و همچنین دستورالعمل های مرتبط مطابق با آخرین بسته های خدمتی به تمامی ماما ها مجدد آموزش داده شد.
گفتنی است در انتهای این جلسه آموزشی از تمامی ماما ها آزمون به جهت سنجش آگاهی گرفته شد.
|
|
|
|
نظر