• تاریخ انتشار : 1395/01/23 - 08:57
  • بازدید : 779
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

تقدیر فرماندار شهرستان قرچک از دکتر رسولی

مهندس مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک از زحمات دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان تقدیر کردند.

 تقدیر فرماندار شهرستان قرچک از دکتر رسولی

در اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک مهندس مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک از زحمات دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان تقدیر کردند.

فرماندار شهرستان قرچک به دستاوردهای یک سال گذشته شبکه از جمله افتتاح مرکزبهداشتی و درمانی امام زمان(عج)،مرکز طب کار،آزمایشگاه مرکزی،واحد هاری،زنجیره سرما،بازسازی مرکز امام خمینی (ره)،سالن آمفی تئاتر،انباربحران ،انبار سموم،آزمایشگاه آب و همچنین افتتاح 8 پایگاه سلامت جامعه  درقالب طرح تحول سلامت اشاره کردندودر پایاناز مدیریت شبکه و سایر پرسنل به خاطر خدمات شایانی که مردم شهرستان ارائه می دهند تشکر کردند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 30366
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن