روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تقدیر از پرسنل بهداشت محیط در گرامیداشت روز بهداشت محیط
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ؛ به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط در مراسمی که در تاریخ 11/12/1397 در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان قرچک با حضور مدیر شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه کارشناسان بهداشت محیط برگزار گردید ،از پرسنل بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان قرچک تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ؛ به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط در مراسمی که در تاریخ 11/12/1397 در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان قرچک با حضور مدیر شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه کارشناسان بهداشت محیط برگزار گردید ،از پرسنل بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان قرچک تقدیر شد. در این آئین دکتر نوراللهی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان قرچک در مورد اهمیت بهداشت محیط و سلامت شهر و شهروندان و لزوم برنامه ریزی مناسب مطالبی عنوان کرد. ایشان همچنین افزودند: در بازدیدهای بهداشت محیط از صنوف و مراکز عرضه مواد غذایی دقت نظر و حساسیت بیشتری اعمال شود.
در ادامه مهندس ناصرالاسلامی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مطالبی در خصوص عملکرد بهداشت محیط در طی سالهای گذشته ارائه نمود و در پایان مراسم با اهداء لوح یادبود از پرسنل زحمتکش بهداشت محیط تقدیر و تشکر شد.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر