• تاریخ انتشار : 1397/12/14 - 16:53
  • بازدید : 845
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تقدیر از پرسنل بهداشت محیط در گرامیداشت روز بهداشت محیط

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ؛ به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط در مراسمی که در تاریخ 11/12/1397 در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان قرچک با حضور مدیر شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه کارشناسان بهداشت محیط برگزار گردید ،از پرسنل بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان قرچک تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ؛ به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط در مراسمی که  در  تاریخ 11/12/1397 در دفتر مدیریت  شبکه بهداشت و درمان  قرچک با حضور مدیر شبکه  بهداشت  جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار  و کلیه کارشناسان بهداشت محیط برگزار گردید ،از پرسنل بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان قرچک تقدیر شد. در این آئین دکتر نوراللهی  مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان قرچک  در مورد اهمیت بهداشت محیط و سلامت شهر و شهروندان و لزوم برنامه ریزی مناسب مطالبی عنوان کرد. ایشان همچنین  افزودند: در بازدیدهای بهداشت محیط از صنوف و مراکز عرضه مواد غذایی دقت نظر و حساسیت بیشتری اعمال  شود.

در ادامه مهندس ناصرالاسلامی  کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مطالبی در خصوص عملکرد بهداشت محیط در طی سالهای گذشته ارائه نمود و  در پایان مراسم با اهداء لوح یادبود از پرسنل زحمتکش بهداشت محیط تقدیر و تشکر شد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 75060
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن