روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تقدیر از مسئولین شهرستان و حامیان داوطلبین سلامت (سه شنبه 97/11/16 پنجمین روز دهه مبارک فجر)
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از داوطلبان سلامت نمونه ، دو نفر از داوطلبین سلامت شهرستان خانمها جلالی و رضا زاده به نملیندگی از کلیه داوطلبان سلامت شهرستان قرچک با اهداء گل به مسئولین ادارات از زحمات و حمایتهای مسئولین در اجرای هر چه بهتر برنامه های داوطلبین سلامت قدردانی کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از داوطلبان سلامت نمونه ، دو نفر از داوطلبین سلامت شهرستان خانمها جلالی و رضا زاده به نملیندگی از کلیه داوطلبان سلامت شهرستان قرچک با اهداء گل به مسئولین ادارات از زحمات و حمایتهای مسئولین در اجرای هر چه بهتر برنامه های داوطلبین سلامت قدردانی کردند. در این مراسم از جناب آقای دکتر نوراللهی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، فرماندار محترم جناب مهندس خطیبی، حجت الاسلام حاج آقا اسماعیلی نماینده محترم ولی فقیه ، جناب سرهگ شهیری فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جناب مهندس شریف شهردار محترم ؛ مهندس رشیدیان بخشدار محترم ؛ جناب آقای نعمتی ریاست محترم بهزیستی شهرستان ، تقدیر و تشکر گردید.
نظر