روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تغذیه نامناسب و مصرف زیاد قند نمک و چربی یکی از مهمترین عوامل ابتلا به بیماری های غیرواگیر است
تغذیه نامناسب و مصرف زیاد قند نمک و چربی یکی از مهمترین عوامل ابتلا به بیماری های غیرواگیر است.
تغذیه نامناسب بیشترین علت ابتلا به اضافه وزن ، چاقی و بیماریهای قلبی و عروقی محسوب می شود.با بالا بردن دانش و اطلاعات بهداشتی مردم می توان به ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری های مختلف کمک کرد. در راستای همین اصل پیرو برگزاری سفره سلامت به همت داوطلبین سلامت پایگاه بهشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در پایگاه بسیج مافی آباد شهرستان قرچک ، کارشناس جلب مشارکت مردمی عنوان کرد :هدف از برگزاری این برنامه ها انتقال اطلاعات علمی تغذیه سالم نقش غذای سالم در سلامتی تاثیر غذای سالم در پیشگیری از بیماری هاو پرهیز از خوردن فست فودها است.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، در این جلسه سرکار خانم زبردست کارشناس جلب شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با هماهنگی با سرکار خانم یوسفی مسئول پایگاه بهداشتی بهشتی در مراسم مذکور شرکت ،از زحمات داوطلبین سلامت سلامت تقدیر و تشکر نمودند .بدیهی است اجرای مراسمهای اینچنینی گامی موثر در ایجاد فرهنگ غذای سالم در خانوادههای شهرستان دارد.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر