روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تجلیل فرماندار شهرستان قرچک از جمعی از ماماهای شبکه بهداشت و درمان قرچک
فرماندار شهرستان قرچک در تاریخ 16 اردیبهشت ماه با جمعی از ماما های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت بزرگداشت روز ماما دیدار کرد.
فرماندار شهرستان قرچک در تاریخ 16 اردیبهشت ماه با جمعی از ماما های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت بزرگداشت روز ماما دیدار کرد.
مهندس مرسلپور در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی ماما از اهمیت این شغل و مسئولیت خطیر ماماها در خصوص سلامت مادر و نوزاد گفت و با اشاره به اهمیت سلامت روانی مادران به ارتباط خوب و روی خوش ماماها در برخورد با مراجعین تاکید کرد.
وی همچنین از زحمات تمامی همکاران که با صبوری به مادران و کودکان این شهرستان خدمت می کنند تقدیر کرد.
فرماندار شهرستان قرچک در پایان از ماماها با اهدا لوح یادبود قدر دانی کرد.
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر