• تاریخ انتشار : 1397/02/18 - 13:34
  • بازدید : 1120
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تجلیل فرماندار شهرستان قرچک از جمعی از ماماهای شبکه بهداشت و درمان قرچک

فرماندار شهرستان قرچک در تاریخ 16 اردیبهشت ماه با جمعی از ماما های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت بزرگداشت روز ماما دیدار کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در تاریخ 16 اردیبهشت ماه با جمعی از ماما های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت بزرگداشت روز ماما دیدار کرد.

مهندس مرسلپور در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی ماما از اهمیت این شغل و مسئولیت خطیر ماماها در خصوص سلامت مادر و نوزاد گفت و با اشاره به اهمیت سلامت روانی مادران به ارتباط خوب و روی خوش ماماها در برخورد با مراجعین تاکید کرد.

وی همچنین از زحمات تمامی همکاران که با صبوری به مادران و کودکان این شهرستان خدمت می کنند تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان از ماماها با اهدا لوح یادبود قدر دانی کرد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 61742
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن