روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تجلیل از روانشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
به مناسبت روز روانشناس معاون بهداشتی شبکه از روانشناسان شبکه بهداشت تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
به مناسبت روز روانشناس معاون بهداشتی شبکه از روانشناسان شبکه بهداشت تجلیل کرد.
در این مراسم که در معاون بهداشتی با ،معاون بهداشتی و روانشناسان برگزار شد.
مهندس شعبان زاده با تبریک روز نهم اردیبهشت ماه که مصادف با روز جهانی روانشناس می بشاد به روانشناسان تبریک گفت و از زحماتشان در خصوص ارتقاء سلامت روان و رفتارشهروندان تقدیر کرد.
در پایان با اهدا گل از روانشناسان تجلیل به عمل آمد.
|
|
|
|
|
|
نظر