• تاریخ انتشار : 1397/02/11 - 11:08
  • بازدید : 630
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تجلیل از روانشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

به مناسبت روز روانشناس معاون بهداشتی شبکه از روانشناسان شبکه بهداشت تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

به مناسبت روز روانشناس معاون بهداشتی شبکه از روانشناسان شبکه بهداشت تجلیل کرد.

در این مراسم که در معاون بهداشتی با  ،معاون بهداشتی و روانشناسان برگزار شد.

مهندس شعبان زاده با تبریک روز نهم اردیبهشت ماه که مصادف با روز جهانی روانشناس می بشاد به روانشناسان تبریک گفت و از زحماتشان در خصوص ارتقاء سلامت روان و رفتارشهروندان تقدیر کرد.

در پایان با اهدا گل از روانشناسان تجلیل به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 61330
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن