• تاریخ انتشار : 1396/12/15 - 11:40
  • بازدید : 895
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تجلیل از بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

در تاریخ 13/12/96 به مناسبت روز ملی بهداشت محیط از بازرسین بهداشت محیط شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در تاریخ 13/12/96 به مناسبت روز ملی بهداشت محیط از بازرسین بهداشت محیط شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان به مناسبت 11 اسفند ماه روز ملی بهداشت محیط برگزار شد دکتر لیاقتدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان،معاون بهداشتی شبکه و بازرسین بهداشت محیط شهرستان حضور داشتند.

در ابتدا جلسه دکتر لیاقتدار به بازرسین بهداشت محیط روز ملی بهداشت محیط را تبریک گفت و از بازرسین بهداشت محیط به عنوان یکی از ستون های شبکه که در جهت سلامت مردم گام بر می دارند نام برد.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی بازرسین بهداشت محیط از همکاران خواست که اعتدال را در بازرسیهای خود رعایت کنند و در مواردی که سلامت مردم را به خطر می اندازد مر قانون را اجرا کنند.

در ادامه مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی  با تبریک یازدهم اسفند ماه روز ملی بهداشت محیط از زحمات یکایک همکاران بهداشت محیط تقدیر کرد.

معاون بهداشتی با اشاره به اینکه خود بازرس بهداشت محیط بوده است از سختی های این حرفه گفت

و تاکید کرد از سختی این شغل همین بس که در ایام سال نو که اکثر افراد در کنار خانواده هایشان هستند و از تعطیلات لذت می برند بازرسین بهداشت محیط می بایست برای حفظ سلامت شهروندان و برای جلوگیری از سود جویی فرصت طلبان به بازرسیهای خود با قوت بیشتری ادامه دهند.

در پایان دکتر لیاقتدار با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود از زحمات بازرسین بهداشت محیط تقدیر کرد.

 

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 59113
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن