• تاریخ انتشار : 1398/02/18 - 09:14
  • بازدید : 433
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

به مناسبت هفته سلامت برنامه پیاده روی صبحگاهی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد

مراسم پیاده روی با محوریت شبکه بهداشت ، فرمانداری شهرستان و با حضور مسئولین ادارات و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و سایر ادارت برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک مراسم پیاده روی با محوریت شبکه بهداشت  ، فرمانداری شهرستان و با حضور مسئولین ادارات و  جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و سایر ادارت  برگزار شد. گفتنی است مراسم فوق الذکر از مقابل فرمانداری شهرستان قرچک با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جناب آقای دکتر نورالهی،  معاون بهداشتی جناب آقای دکتر افشار، مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات از مقابل فرمانداری به  سمت آرامگاه شهدای گمنام شهرستان قرچک برگزار گردید .

در این مراسم پس از طی مسافتی پیاده روی، به همت کارشناس مسئول محترم واحد بهداشت حرفه ای ،  حرکات ورزشی جمعی انجام گردید.سپس با حضور بر آرامگاه شهدای گمنام و قرایت فاتحه ،  با آرمان‌های انقلاب و امام تجدید میثاق نمودند.

قابل ذکر است مراسم فوق در جهت افزایش روحیه ورزش همگانی ، تغییرات مثبت سبک زندگی و در راستای ترویج فرهگ  نشاط اجتماعی برگزار گردید.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 77749
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن