• تاریخ انتشار : 1398/05/08 - 12:11
  • بازدید : 481
  • تعداد بازدید : 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری کمیته برون بخش ترویج تغذیه با شیر مادر

برگزاری کمیته برون بخش ترویج تغذیه با شیر مادر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت  و درمان شهرستان قرچک ، به همت واحد سلامت خانواده  ، کمیته برون بخش ترویج تغذیه با شیر مادر با حضور مدعوین محترم در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار گردید. در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی، در خصوص شعار سال 98 و اهداف هفته جهانی ترویج تغذیه با شیرمادر، اهمیت تغذیه با شیر مادر و اثرات مثبت بلند مدت آن برای مادر، کودک و جامعه توضیحاتی بیان شد. با توجه به شروع هفته مذکور از 10 لغایت 16 مرداد ماه با شعار ملی " توانمند سازی والدین، تقویت تغذیه با شیر مادر، حال و آینده"، پیشنهاداتی جهت انجام فعالیت ها با همکاری سایر ارگانهای سطح شهرستان ازجمله فرمانداری ، کمیته امداد و.....  ارائه گردید.       


 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 81142
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن