روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری کمیته برون بخش ترویج تغذیه با شیر مادر
برگزاری کمیته برون بخش ترویج تغذیه با شیر مادر
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، به همت واحد سلامت خانواده ، کمیته برون بخش ترویج تغذیه با شیر مادر با حضور مدعوین محترم در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار گردید. در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی، در خصوص شعار سال 98 و اهداف هفته جهانی ترویج تغذیه با شیرمادر، اهمیت تغذیه با شیر مادر و اثرات مثبت بلند مدت آن برای مادر، کودک و جامعه توضیحاتی بیان شد. با توجه به شروع هفته مذکور از 10 لغایت 16 مرداد ماه با شعار ملی " توانمند سازی والدین، تقویت تغذیه با شیر مادر، حال و آینده"، پیشنهاداتی جهت انجام فعالیت ها با همکاری سایر ارگانهای سطح شهرستان ازجمله فرمانداری ، کمیته امداد و..... ارائه گردید.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر