روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری کارگاه قطبی پیشگیری از خودکشی و اختلالات روانپزشکی در شبکه بهداشت و درمان قرچک
پیرو برگزاری کارگاه های نیمه دوم سال 97، به همت خانم نیتی کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه کارگاه 2 روزه ی پیشگیری از خودکشی و اختلالات روانپزشکی در روزهای 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در آمفی تئاتر مرکز سلامت امام خمینی (ره) برگزار گردید.
پیرو برگزاری کارگاه های نیمه دوم سال 97، به همت خانم نیتی کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه کارگاه 2 روزه ی پیشگیری از خودکشی و اختلالات روانپزشکی در روزهای 14و15 بهمن ماه سال جاری در آمفی تئاتر مرکز سلامت امام خمینی (ره) برگزار گردید.
این کارگاه با حضور جناب آقای آصفی کارشناس محترم معاونت و تدریس سرکار خانم دکتر نیشاپوری، روانپزشک بیمارستان طالقانی و جمعی از پزشکان و کارشناسان سلامت روان و رفتار قرچک ، پادکدشت، ورامین و پیشوا برگزار گردید.
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر