• تاریخ انتشار : 1399/07/22 - 11:29
  • بازدید : 241
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

برگزاری کارگاه با موضوع تاثیر کرونا بر سلامت بانوان

شبکه بهداشت و درمان قرچک در هفته سلامت بانوان کارگاه آموزشی با موضع تاثیر کرونا بر سلامت روان در محل فرمانداری برگزار نمود

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، به مناسبت 24 لغایت 30 مهر ماه سال 99 مطابق با هفته ملی سلامت بانوان با همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان قرچک و فرمانداری شهرستان در راستای اطلاع رسانی هفته سلامت بانوان ، کارگاه آموزشی با موضوع تاثیرات روانی و جسمی کووید 19 بر زندگی زنان در محل فرمانداری برگزار گردید. طی این جلسه پوسترهای اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از بیماری های فصلی و کووید 19 ، مکمل ویتامین دی 3 ، سی دی فیلم های آموزشی با موضوع کووید و کتابچه های باروری سالم میان شرکت کنندگان توزیع گردید. همجنین در ادامه در خصوص اجرا و معرفی برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت اطلاع رسانی گردید  و فیلم آموزشی به نمایش گذاشته شد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 97504
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن