• تاریخ انتشار : 1399/11/19 - 11:35
  • بازدید : 225
  • تعداد بازدید : 138
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان

برگزاری جلسه کمیته شهرستانی پیشگیری از خودکشی

کمیته شهرستانی پیشگیری از خودکشی در محل فرمانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک،  کمیته برون بخش پیشگیری از خودکشی شهرستان قرچک با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیر اجتماعی فرمانداری ، مدیر گروه و کارشناس مسئول سلامت روانی ،اجتماعی و اعتیاد دانشگاه ، معاون بهداشتی و کارشناس مسئول واحد سلامت روانی ،اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان و سایر روسای دستگاه ها  و ادارات شهرستان ، مورخ 15/11/1399 در محل فرمانداری قرچک برگزار گردید.

با عنایت به الویت برنامه پیشگیری از خودکشی و داده های استخراج شده و فوریت آسیب های اجتماعی مقرر گردید کمیته پیشگیری از خودکشی در شورای اجتماعی شهرستان برگزار و با توجه به سند ملی سلامت،شرح وظایف دستگاهها مشخص و ابلاغ گردد.

همچنین در طی جلسه به توضیح روند ارائه خدمات طبق دستورالعمل های ابلاغی پرداخته و مقرر گردید  موارد اقدام کننده شناسایی شده توسط اورژانس بیمارستان به مراکز جامع خدمات سلامت نیز ارجاع داده شده و حاضرین در جلسه ،جهت معرفی کارشناس تام الاختیار در این حوزه اقدامات لازم را مبذول نمایند ،لذا پس از طرح موضوع در شورای اجتماعی شرح وظایف ایشان ابلاغ گردد.

  

 

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 101613
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن