• تاریخ انتشار : 1399/11/11 - 14:21
  • بازدید : 148
  • تعداد بازدید : 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری جلسه فوق العاده کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شبکه بهداشت و درمان قرچک

برگزاری جلسه فوق العاده کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شبکه بهداشت و درمان قرچک

امروز مورخ 11/11/99 ساعت 9 صبح با حضور اعضا کارگروه سلامت شهرستان، امام جمعه محترم فرماندار، نماینده محترم مردم شریف شهرستان ، بخشدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در محل شبکه بهداشت و درمان قرچک جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، صبح امروز مورخ 11 بهمن ماه 99  ،جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا با حضور اعضا کارگروه سلامت شهرستان شامل امام جمعه محترم ، فرماندار، نماینده محترم مردم ، بخشدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی شهر  در محل شبکه بهداشت و درمان قرچک  برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجرد و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر ارتقا شاخص های بهداشتی شهرستان و کاهش هزینه های درمانی مردم تاکید نمودند.

دکتر سید محمد طباطبایی محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک ضمن خیر مقدم به اعضا کارگروه، گزارشی از وضعیت بهداشتی درمانی در محورهای وضعیت بیماری کرونا درشهرستان، وضعیت نیروی انسانی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی، فضای فیزیکی و مشکلات، تنگناها، تهدید ها و فرصت های شبکه بهداشت و درمان قرچک به اعضا ارائه نمودند.

گزارشی از وضعیت بیمارستان شهیدستاری قرچک ارائه شد و پیشنهاداتی جهت ارتقا کیفیت خدمات آن ارائه گردید که در کارگروه های تخصصی بررسی و ارائه گزارش صورت گیرد.

شاخص های وضعیت ابتلا و میرایی کرونا و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص پایداری وضعیت آبی شهرستان ارائه گردید.

در ادامه آقای دکتر نوش آبادی، نماینده محترم شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان حوزه سلامت بر تلاش مسئولین به منظور ارتقا وضعیت سلامت شهرستان تاکید داشتند و مساعدت و حمایت بیشتر دانشگاه جهت جذب منابع و امکانات بهداشتی درمانی را خواستار شدند.

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 101294
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن