برگزاری جلسه فوق العاده کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شبکه بهداشت و درمان قرچک
برگزاری جلسه فوق العاده کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شبکه بهداشت و درمان قرچک
امروز مورخ 11/11/99 ساعت 9 صبح با حضور اعضا کارگروه سلامت شهرستان، امام جمعه محترم فرماندار، نماینده محترم مردم شریف شهرستان ، بخشدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در محل شبکه بهداشت و درمان قرچک جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، صبح امروز مورخ 11 بهمن ماه 99 ،جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا با حضور اعضا کارگروه سلامت شهرستان شامل امام جمعه محترم ، فرماندار، نماینده محترم مردم ، بخشدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی شهر در محل شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار گردید.
امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجرد و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر ارتقا شاخص های بهداشتی شهرستان و کاهش هزینه های درمانی مردم تاکید نمودند.
دکتر سید محمد طباطبایی محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک ضمن خیر مقدم به اعضا کارگروه، گزارشی از وضعیت بهداشتی درمانی در محورهای وضعیت بیماری کرونا درشهرستان، وضعیت نیروی انسانی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی، فضای فیزیکی و مشکلات، تنگناها، تهدید ها و فرصت های شبکه بهداشت و درمان قرچک به اعضا ارائه نمودند.
گزارشی از وضعیت بیمارستان شهیدستاری قرچک ارائه شد و پیشنهاداتی جهت ارتقا کیفیت خدمات آن ارائه گردید که در کارگروه های تخصصی بررسی و ارائه گزارش صورت گیرد.
شاخص های وضعیت ابتلا و میرایی کرونا و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص پایداری وضعیت آبی شهرستان ارائه گردید.
در ادامه آقای دکتر نوش آبادی، نماینده محترم شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان حوزه سلامت بر تلاش مسئولین به منظور ارتقا وضعیت سلامت شهرستان تاکید داشتند و مساعدت و حمایت بیشتر دانشگاه جهت جذب منابع و امکانات بهداشتی درمانی را خواستار شدند.


نظر