• تاریخ انتشار : 1398/09/10 - 10:23
  • بازدید : 140
  • تعداد بازدید : 58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری جلسه آموزشی نحوه تدوین برنامه عملیاتی و مداخلات مراکز محیطی و ستادی شهرستان قرچک

برگزاری جلسه آموزشی نحوه تدوین برنامه عملیاتی و مداخلات مراکز محیطی و ستادی شهرستان قرچک

روز سه شنبه مورخ 28/8/98 در سالن اجتماعات مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) جلسه آموزشی در خصوص تدوین برنامه عملیاتی و مداخلات با حضور کارشناس مسوولین ستادی و کارشناسان آموزش مراکز محیطی برگزار شد.

در این جلسه سرکارخانم متولی کارشناس آموزش سلامت معاونت در ابتدای جلسه در زمینه برنامه ملی خود مراقبتی و اهمیت آن توضیحاتی ارائه نمودند. سپس نحوه تکمیل فرم برنامه عملیاتی در سازمان ها آموزش داده شد.همچنین با توجه به ضرورت اجرای برنامه نیازسنجی در پایان سال 98 فرم پیش بینی و برنامه ریزی انجام مداخله برای مشکلات اولی استخراج شده از نیازسنجی بصورت عملی با مشارکت مدعوین جلسه تکمیل و بررسی شد. در پایان جلسه کارشناس معاونت به سوالات مطرح شده در زمینه مباحث تدریس شده پاسخ دادند

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 85699
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن