اولین بازدید نماینده مجلس شهرستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
بازدید نماینده مجلس
در تاریخ 8/9/94 ؛دکترنقوی از شبکه بهداشت و درمان بازدید به عمل آورد.
اولین بازدید نماینده مجلس شهرستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
در تاریخ 8/9/94 ؛دکترنقوی از شبکه بهداشت و درمان بازدید به عمل آورد.درابتدای این جلسه دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت ودرمان و خانم شعبان زاده معاون بهداشتی گزرارشی از عملکرد یکساله شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه دادند.در ادامه دکتر رسولی پیشنهاد راه اندازی یک مرکز دولتی ام اری آی و سی تی اسکن جهت بهره مندی مردم منطقه را دادند.دکتر نقوی ضمن تقدیر از دکتر رسولی و همکاران و عملکرد بسیار خوبشان در این مدت کوتاه در خصوص راه اندازی شبکه و ارائه خدمات برای رفع مشکلات موجود قول همکاری دادند.در پایان از تمامی واحد های ستادی بازدید به آمد و ضمن آشنایی با واحد های بهداشتی از زحمات قابل تحسین همکاران تشکر کردند.
نظر