روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
بازدید مرتب و مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک از بیمارستان شهید ستاری در ایام تعطیلات نوروز
بازدید مرتب و مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک از بیمارستان شهید ستاری در ایام تعطیلات نوروز
️به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، در بازدید از بیمارستان برکت شهید ستاری ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای کادر درمان و خانواده محترمشان ، حضور فعال و به موقع پزشکان متخصص، مسئولین فنی، پرستاران و سایر کادر درمان و فعالیت بخش رادیولوژی ، سونوگرافی ، آزمایشگاه ، وضعیت بهداشت عمومی و محیط ، نحوه ارائه خدمات مطلوب و به موقع به بیماران و میزان رضایت مراجعین مورد سنجش قرار گرفت.
در این پایش پزشکان متخصص ، تیم مدیریت کشیک ، سوپروایزران و سایر کادر درمان در اورژانس و بخشهای بستری حضور فعال داشتند و بخشهای پاراکلینیک از جمله سی تی اسکن ، رادیولوژی ، آزمایشگاه و داروخانه فعال بودند.
در ضمن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و وضعیت بهداشتی بیمارستان نیز توسط کارشناسان نظارت بر درمان و بهداشت محیط مورد ارزیابی قرار گرفت.
در پایان هر بازدید با حضور کارشناسان نظارت و مدیریت کشیک و مسئول فنی و سوپروایزر کشیک و پزشکان نکات لازم برای ارتقای خدمات درمانی مطلوبتر به مراجعین محترم، بحث و تبادل نظر انجام و در پایش روزهای بعد مورد ارزیابی قرار میگرفت لذا این روند در حال انجام و مستمر طبق برنامه ریزی انجام شده ادامه خواهد یافت .
بهترین راهنما و کمک ما در این زمینه پیشنهادات و انتقادات به جای مردم شریف و مراجعین محترم می باشند.

نظر