گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
بازدید فرماندار محترم شهرستان قرچک از شبکه بهداشت و درمان
جناب آقای مهندس خطیبی، فرماندار محترم شهرستان قرچک به همراه آقای مهندس جعفری معاون محترم سیاسی فرمانداری شهرستان و آقای وحدی مسئول محترم بازرسی فرمانداری ، در راستاي بررسی کمیت و کیفیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهید پرور شهرستان قرچک و به منظور نظارت بر عملیاتي کردن تکريم حقوق ارباب رجوع ،از شبکه بهداشت و درمان به صورت سرزده صبح پنجشنبه 8 اسفند 97 از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بازدید نمودند.
جناب آقای مهندس خطیبی، فرماندار محترم شهرستان قرچک به همراه آقای مهندس جعفری معاون محترم سیاسی فرمانداری شهرستان و آقای وحدی مسئول محترم بازرسی فرمانداری ، در راستاي بررسی کمیت و کیفیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهید پرور شهرستان قرچک و به منظور نظارت بر عملیاتي کردن تکريم حقوق ارباب رجوع ،از شبکه بهداشت و درمان به صورت سرزده صبح پنجشنبه 8 اسفند 97 از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این دیدار صمیمانه که باحضور مدیریت شبکه و معاونین و کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان قرچک صورت گرفت ،مهندس خطیبی فرماندار شهرستان به نقش محوری مرکز بهداشت در مدیریت و کنترل بیماری ها، بخصوص بیماری های روان و افزایش نشاط اجتماعی اشاره داشتند. ایشان پرداختن به موضوع سلامت روان جامعه و موضوع مشاوره قبل از ازدواج و تاثیرات آن در کاهش میزان طلاق که از اولویت های نظام سلامت می باشد ، مهم دانستند.
در ادامه آقای دکتر نورالهی مدیریت شبکه بهداشت و درمان قرچک ضمن خوشامد گویی به فرماندار محترم و هیات همراه در خصوص وضعیت ساختمانی و نیاز به وجود ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان توضیحاتی ارائه نمودند. ایشان در خصوص تکریم ارباب رجوع در حوزه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به وجود سامانه یکپارچه سلامت –سیب- در خصوص رضایت سنجی از ارباب رجوع که از تمامی مراجعین به حوزه بهداشت صورت می گیرد ، خروجی آن رضایت حداکثری بوده و در موارد عدم رضایت ارباب رجوع ، پیگیری های لازم صورت می گیرد. سپس معاونین بهداشت و درمان و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت توضیحات مبسوط و جامعی از وضعیت حوزه های مختلف بهداشت و درمان شبکه ارائه نمودند.
در ادامه فرماندار محترم از بخش های مختلف و واحد های ستادی مرکز بهداشت شهرستان بازدید بعمل آورده و دیدار صمیمانه ای با کارکنان شبکه بهداشت داشتند.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر